Veckans sämsta dag, tisdag

Mindre positivt

Sitter i soffan, nerbäddad under täcket.
Ibland blir man bara så trött & får ont i magen. Jag har massor av saker att göra som jag inte alls vill göra men jag vet att jag måste och att det inte finns något alternativ – jag får känna så i alla fall.

Nu har vi äntligen avslutat Iphoneutbildningen på jobbet. Jag trodde att det skulle bli intressant, eftersom att jag själv är Iphoneanvändare men fy, det var inte alls roligt när inte ens utbildaren visar engagemang. 

Positivt

Nu har vi kommit ganska långt utav planering av resa till Liseberg med min grupp på jobbet, jag hoppas verkligen att vi kan sätta den idén i verk men det ser faktiskt ut som det, det ser ljust ut & det kommer bli sååå kul!

Sålde tre plagg på Facebooks köp/sälj/byt sida för Degerfors, Karlskoga, Kristinehamn med omnejd idag, det kändes inte helt fel. 
Roligt att slippa slänga eller bara låta det stå på vinden & dessutom få en liten peng för något som jag själv aldrig tittar på längre (:

one person’s trash is another ones treasure

