Utomhusaktivitet

Det finns ett behov av att skriva.
Fast egentligen inte här för jag vill använda mig av papper & penna, jag gillar att skriva alltså The Old Fashion Way
Men fram till jag har skaffat mig ett ordentligt block så får det här duga.

Jag & Karl passade på att vara ute idag för det ska tydligen regna hela kommande veckan, dvs en regning vecka till. Men det ska tydligen vara bra enl mamma för om hela maj regnar bort så blir juni bra. Vi planerade i alla fall en tur på inlines vilket gick sådär. Mina var inte alls okej, gick bara att spänna uppe vid anklarna, så där satt det hårt ordentligt men annars var hela foten liksom lös & fri inuti så jag kunde inte åka & vi löste det genom att ta en promenad i Aggerudsspåret istället.
Det är ju helt underbart i skogen nu. Jag önskar att jag var ute mer!

Imorgon ska jag ha min första ”praktik” på brottsofferjouren. Det ska bli jätteintressant, speciellt nu när man har lite kött på benen efter utbildningen vi fick tidigare i maj, det blir något helt nytt!

Ha en skön söndag
//Rebecca

 

