stress

Nu är det mycket känns det som.
Imorgon ska jag ut på telefonen igen efter en två & en halv veckas utbildning. Så klart är jag nervös och visst tar det upp en del rum i mitt huvud.
Körskolan ringde mig idag & lämnade ett meddelande ”Hej vi undrar var du är, du skulle ju ha en körlektion här idag” Det var ju typiskt tänkte jag, jag visste det, jag visste det tänkte jag. I början av förra veckan ringde jag körskolan, talade in ett meddelande på telefonsvararen och av bokade min lektion. Men det verkar som att dom har annat för sig än att lyssna av svararen. Tur att jag inte behövde betala den lektionen i alla fall för det hade jag bara inte godtagit!

& imorgon ska jag ringa vårdcentralen. Får inte bukt på min hy i ansiktet, trots att jag även har köpt en fondation från Apoteket som är speciellt framtagen för fet & oren hy som dessutom ska vara behandlande, men det fungerar inte det heller!

Där är jag just nu 🙂

