Oren hy

 

Jag är så fruktansvärt trött på detta nu. Jag har provat alla möjliga produkter från apoteket & inget tycks hjälpa. Testade på Acnicyl för nästan ett år sedan för första gången & det var jättebra för min hy till en början, men du verkar det liksom ha slutat verka, precis som att jag blivit imun mot det, vilket är en stor besvikelse! Jag som trodde att jag äntligen hittat något som funkar. Kosta vad det kosta vill säger jag. Känns ganska viktigt att ha ren och fräsch hy, tydligen rätt så svårt också. I alla fall för mig och säkert för många andra med för visso…

Detta är om något ett rop på hjälp!
Har ni tips på andra än produkterna nedan, hojta mer än gärna till, skriv en liten kommentar 🙂
Jag balanserar på bristningsgränsen, om inget hjälper tänker jag kontakta läkare för detta. Tänker inte acceptera det, så är det bara!

