Update

Idag fick jag kompa hem, jobbade i tre timmar, gick på ett möte & gick hem, eller rättare sagt (så säger man inte) mamma plockade upp mig och körde mig hem, tack och lov för nya skor gör sig påminda.

Imorgon är det halkbana med körskolan som gäller. Jag är lite nervös, men alla påstår att det ska vara så himla roligt så jag håller tummarna & hoppas på att jag kan dela den åsikten efter klockan 14.00 imorgon!

Händer ett & annat på jobbet också, på tal om mötet. Byte utav arbetsuppgifter igen. Tydligen ska vi ha hand om fakturor & kundservice nu istället för teknisk support. Hoppas att det passar mig 🙂

& när vi ändå talar om saker som passar, har beställt maskeraddräkt till halloween *haha* Förra året var jag Alice i underlandet, i år kommer det se ut ungefär så här:

//Rebecca

