Colloseum vs. Träningslagret

Det är inte roligt att jobba eftermiddag/kvällspass men jag måste påstå att jag tycker att det är ganska skönt att ta det lugnt på morgonen. Trots att lugnet kan vara otroligt skönt kan jag inte vänta till vi sätter igång med träningen, på riktigt! Då kanske jag hade varit på gymmet nu, bara på rutin. Det hade varit så himla skönt!

– Piggare 

– varmare

– lättare

Men så är frågan Colloseum eller Träningslagret.
Jag hade verkligen velat träna på Colloseum. Jag gillar verkligen deras upplägg. Att man inte behöver boka klasser/pass utan det är bara att komma och vara med, dropp in. Toppen, passar verkligen mig som ofta kan vara rätt oplanerad. Dessutom har dom fokuserat inredningen på relax och man kan basta efter träningen. Då har man hela kittet bara där känns det som.
Det som tar emot är egentligen priset och att alla andra i min bekantskapskrets har valt Träningslagret.

Träningslagret ligger ju i dagsläget lite på en tråkig kant av stan. Men efter att jag och lillfamiljen flyttade så visar det sig att jag har ganska nära dit nu mer, visar sig också att Träningslagret ska flytta in till stan om ca en månad bara. Det är bra. Det ska finnas centralt.

Jag får fundera vidare över min kopp kaffe (:
Vilket gym gillar ni bäst & varför?

//Rebecca

