Äntligen igen

Nu har jag äntligen skaffat mig en ny blogg och det var på tiden.
Bejbenbecca är historia. Det har hänt mycket sen senast.

 

Vart ska jag börja… Nej jag kan inte fokusera. Alex (bror) & hans kompis sitter i rummet intill, det är något fönster som knarrar och jag måste få tyst, vänta lite!

Jag sätter på kaffe & kilar in på mitt rum istället. Dörren är stängd.
Jag har försökt att få ordning här inne, ja sedan flytten. Det är inte stökigt på något sätt egentligen. Det är mest kalt, vitt, stelt & ganska opersonligt. Jag får jobba på det. Det känns viktigt med omgivning och att trivas. Egentligen ville jag ha rött men vid närmare eftertanke så har jag väl blivit lite till åren och det behöver inte vara helt omöjligt att en flytt hem ifrån står på listan inom en snar framtid. När ska man ta det steget egentligen?
Jag har bott hemma hela mitt liv och jag kan väl inte påstå att jag i snart 20-års ålder får ut fetaste månadslönen direkt.
Det är nästan lite synd att det är så mycket som ska klaffa innan man verkligen är redo, och då menar jag inte mentalt utan i praktiken.

Rebecca

 

 

